czwartek, 2 kwietnia 2015

Q&A, czyli kolejny nie msp-owy post

 Cześć.
  Dzisiaj piszę posta dość szybko. W ciągu ostatnich dni nie mogłam zabardzo pisać. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta-sprawdzian. Jak mi wyszedł? Wiem, że to głupie, ale spodziewam się piątek ze wszystiego. Dlaczego?

J.Polski-Test był prosty, rzadnych skomplikowanych i zawiłych pytań, typu części zdania, wykresy i nie wiadomo jeszcze co nie było. Nadzieję pokładam w pracy pisemnej..
Matematyka-I jestem strasznie na siebie zła. Zadania były banalne. Jedynie gdzie się walłam, to ostatnie zadanie. Policzyłam jedną skrzynkę zamiast czterech, i już 3 punktów nie będzie..
Angielski-W pierwszym półroczu miałam 4 z angielskiego, jednak z testów próbnych wychodziło mi lepiej. Znacznie lepiej. Oby tylko ta dziewczyna z psem okazała się moją imienniczką.

Dobra, ale koniec o szkole. Mamy tydzień wolnego! :D

Postanowiłam zrobić coś takiego jak Q&A. Zasad tłumaczyć chyba nie muszę-po prostu w komentarzach zadajecie mi pytania, a ja nie odpowiadam. Bardzo proszę-jeśli ktoś chce, to może, nawet z anonima, napisać w komentarzu pare pytań. Najwyżej wymyślę je sama.

I, jeszcze bym zapomniała (w tym tygodniu już nie napiszę postów. Jutro, mój tata najprawdopodobniej zabierze nam komórki (bo Wielki Piątek) a potem są już święta. Macie tu wielkanocną Derpy. ;)
Yyyyyy...co to ma takie ciemne tło? o.O Nieważne


  Do następnego posta.

CRYSSSSSSSTALSSSSSS




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz