poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Rozmowa z Cleverbotem :D

Witam
 ''Pisze bloga o msp, a nie posze postów o msp''.
Faktycznie, ale zaraz biorę się za niszczenie ozdabianie zniszcz ozdób ten dziennika (będzie dużo kucyków, a właściwie ekłestria girls,bo kucóf nie umiem rysować) i postanowiłam zrobić na szybko post z cleverbotem. Zapraszam do czytania :D
Translator w ruch.
Za puźno, odpowiedziałam. ;-;
A już miałam nadzieję...
Oczywiście, znam Abieskę. I to przez duże TAK. ;-;
Tego już nawet nie tłumaczyłam, nie miałam siły. .__.
Jeszcze będziecie mieć z tego beke.
Tak, ja również nie rozumiem swojej wypowiedzi.
Wzruszyłam się. :')
Faktycznie gadamy po hiszpańsku.

Wiem, wiem-post krótki, nieciekawy i nie na temat-jutro jednak postaram się przygotować coś większego.


Do przeczytania (???!!!)

To jest skandal. No bo jak ja, wielka wielbicielka kryssssszzzztałów, mhrocznych kucyków i temu podobnych mogę robić loga Z RÓŻEM? Z RÓŻOWYMI KUCYKAMI? Z NAPISZEM SMILE?
To tylko takie głupki jak ja mogą pojąć. C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz