czwartek, 12 marca 2015

Dear Princess Marrys... czyli wykaż się kreatywnością

 Witam
 W czasie otwierania cudownego narzędzia jakim jest blogger (tia) i rozmyślaniu nad tematem posta przyszedł mi do głowy pewien pomysł.
 
''Eii, muszę poczytać tego fanficka co był ostatnio na FGE.
  Chwila chwila..
 Fanfick+msp=może coś ok''

     Sekundę, Matruś, przecież to i tak nie wypali.
 Przecież na tym zarysie bloga nie znajdą się czytelnicy, którzy chcieliby poświęcić minutę swojego niezwykle cennego czasu na napisanie czegokolwiek.
Przepraszam wszystkich urażonych, lecę oglądać Magical Mistety Cube Spike at your service.

Tak więc, kontunuując:

 Edycja grafiki poziom hard. Dobra, do żeczy. Chodzi mi o to, abyście przysłali mi swoje:
  •  opowiadanie (można zalinkować)
  • obrazek
  • film
  • logo
  • artykuł
  • cokolwiek twórczego, co Wam przyjdzie na myśl
na zaszczytny e-mail: marrys-msp@wp.pl

KAŻDA przysłan praca zostanie opublikowana na blogu, najpewniej jedna w poście, (więcej i tak pewnie nikt nie wyśle. Emm, przepraszam) poddana mojej krótkiej ocenie (nie martwcie się, jak ja coś oceniam, to tylko jakieś bezsensy nie dostają u mnie wysokiej noty).

Niedługo post będzie miał oddzielny link na bocznym pasku. Jakby kogoś zainteresowało.

A na koniec, niezwykła wersja niezwykłej piosenki <3 (radzę posłuchać)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz