poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Zmiany na blogu :D

Hej
 Po pierwsze, chciałabym przeprosić za moją tygodniową nieobecność. Mieliśmy kolejny problem z internetem, nie ważne.
 Po drugie, jak wynika z tytułu, na blogu pojawią się małe ''zmiany''. Do ''załogi'' bloga dołączą dwie redaktorki- X O i /Misia146897.
 Z tego względu postanawiam zmienić szablon, a na nagłówku pojawią się dwie nowe redaktorki.
Czy to nie jest awesome?
 Tak więc ja biorę się za naukę na test z historii wymyślanie postów.
A Was błogosławię i życzę szczęścia w nadchodzącym tygodniu. :D

A, i idę robić nowe logo.
Niech kryształy będą z Wami.
(Mam nadzieję, że nowe redaktorki nie szaleją na punkcie hiszpańskich kapeluszy, badlassów z bajeczek dla dzieci i kryształów. Nie, tylko ja mam na tym bzika. .__.)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz