poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Kto to? Ktoś nowy?

Hay :3
Co? Tutaj ktoś nowy? Tak, zgadliście! 
Podstawowe informacje
Nazywam się Inga, mam 14 lat. Na MSP nazywam się X O. Aktualnie mam 15 poziom.
Mój wygląd
Mam długie, niebieskie włosy i jak na swój wiek jestem szczupła. 
Jaka jestem czyli charakter
 Według mnie jestem dość miła xD Nie lubię żartów :c

No to informacje o mnie mamy przerobione więc zacznijmy o MSP!
Na dzisiaj przygotowałam look, który właśnie teraz Wam przedstawię;
Look nosi nazwę "Queen X O". Jest taki sobie, ale ma w sobie coś...coś co robi go oryginalnym, innym niż wszystkie. Skład?
Jak widzimy look jest dla VIP :c
kolorystyka- Moje ulubione kolory <3 10/10
Skład- Jest ok, ale czegoś tu brakuje:/ Sama nie wiem....6/10
Cena-Nie jest duża. Jak na taki look bardzo niewiele. 10/10
Przydatność-W filmach może się przydać, ale po domu to nie bardzo 4/10
Razem to....30/40 pkt.
Nieźle :') Na dziś kończę. 
I jeszcze jedno, moglibyście do mnie mówić Kawa.
To moje przezwisko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz