poniedziałek, 13 kwietnia 2015

PFUDOM-#1 Twilight Sparkle

Witam
 Tak więc..
PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON MOVIESTARPLANET!
 Dzisiaj odtwarzamy...
   Twilight Sparkle!
Jak prezentuje się zrobiony przeze mnie look?
 Twalotowe włosy miałam już gotowe-dzięki kucykowy temacie! Następnie zajełam się spódnicą. Trichę się nad tym głowiłam, ale w końcu wybrałam tą-prostą, o właściwie idealnej długości. Z bluską poszło ciut łatwiej-ta jest bardzo podobna do tej noszonej przez Twily. Jedyne co mi się nie podoba, to jej odcień, ale nie wnikajmy. Buty. Nie chciałam brać tych z kucykowego konkursu, gdyz są..po prostu kiczowate, nieładne. Te, które wybrałam, są bardzo ładne, a wyglądem przypominają te, które.. właśnie, Twilight nosi wysokie, czy niskie buty? Bo ta fioletowa szmata to na moje oko coś w rodzaju ''skarpetki'' na buty. ;-;
 Look mi się podoba+jest niedrogi. W pokazanej przezemnie wersji jest..no cóż, dużo kolorów, przez co wersja pierwotna może niektórych odstraszać. Spróbuję wymyśleć inne wersje kolorystyczne, które puźniej tutaj umieszczę.

Skład looka:

 Look jest do kupienia właściwie dla każdego-jedyną rzeczą do vip-ów są tutaj włosy, które łatwo można zamienić jakimiś innymi.

Inne wersje kolorystyczne:
Marta prezentuje: Nie ma to jak OC'ek. Łał. Wyszło naprawdę ładnie.
Również śliczna. Blondi, ładny odcień różu. Czego chcieć więcej? :D
No, nieźle. Co prawda żółty jest bardzo jasny, ale to nic. Całość całkiem ciekawie się prezentuje.
Te włosy.. sorry, ale:
 ''I am anime girl, in my anime world! Live in Japan is fantastick!''
Również wyszło świetnie.

Na dzisiaj to już wszystko :)

#Marta #szczyci #się #mhrocznym #logiem #z #mhrocznymi #kryssształami #i #lubi #mhroczne #kucyki #takie #jak #Sombrero #leczcie #ją #puki #czas



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz