wtorek, 28 kwietnia 2015

Przegląd forum #2

Hej
 Witam i zapraszam dzisiaj na przegląd forum. :D

Forum dzieli się na sześć ''działów''. Dzisiaj zrobię przegląd czterech z nich (ominę VIP i MSP).

1.Przyjaciele&Zabawa
 Faktycznie, ta sytuacja  nie jest najlepsza. Czy pasuje jako temat do ''Przyjaciele&Zabawa''?
  Raczej tak, ewentualnie wybrałabym dla niego część ''Pomoc''.

2. Filmy
Kiedy zobaczyłam tytuł tego tematu, pomyślałam: ''Dobrze, w końcu reklama filmów w odpowiednim miejscu''. Niestety, zawiodłam się. Osobiście bardziej ''działają na mnie'' reklamy, które są napisane kulturalnie, z wyjaśnieniem. Powyższe 'zaproszenie na seki' niezabardzo mnie jednak przekonuje do pooglądania ich. (Marta, ty żartujesz? Ty przecież nie oglądasz żadnych filmów, już nie mówiąc o sekach ;-;)

3. Gry
Przyznam, że nie znałam tego ''tricku'', A temat jest dosyć popularny i umieszczony we właściwym miejscu.

4. Pomoc

Szczerze, to niezabardzo wieżę w takie rzeczy. Oddanie dziecka do psychiatryka dlatego, że się czegoś boi?
Proszę.
No dobrze, jest w ''pomocy''.. powiedzmy, że nie będę się więcej wypowiadać.

Tak więc, tyle na dzisiaj z mojej strony. Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam szablon na blogu. Moim zdaniem jest on naprawdę ładny, może nawet najlepszy z narazie przezemnie zrobionych. (Zdanie trochę bez sensu, ale zmniejsza.)

Żegnam







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz