czwartek, 9 kwietnia 2015

Q&A+Nowe serie

Witam

Oto jest dzień, oto jest dzień, w którym Marta pisze posta. Hyba będę pisać kilka postów w wolny dzień, i ustwię po prostu automatyczną publikację.

Dzisiaj kolejny nie-mspowy post. Niestety.
 Dobrze, postanowiłam więc zrobić takie ''Q&A'' (eh, większość pytań z innych blogów wziełam, nie wnikajmy)

1. Ile masz lat?
 Mam 12 lat ;-;
2. Ulubiona książka?
 Przeczytałam chyba wszystkie możliwe do przeczytania i adekwatne do mojego wieku książki, jednak nie ma wielu takich, które przeczytałabym jeszcze raz (Marta, co ty piszesz, to chyba nie było nawet poprawne gramatycznie zdanie). Mogę jednak wyróżnić:
1.''Trzynaście skarbów''
2. ''Trzy życzenia''
3. ''Heartland''

3. Czy masz rodzeństwo?
Mam o rok młodszą siostrę. Nie polecam.
4.Do jakich fandomów nalerzysz?
Nalerzę do jednego, jednak códownego fandomu-Bronies.
5. Twoje hobby?
 Rysunek, komputerowa edycja grafiki, filmów i muzyki, oczywiście kucyki i fandom, aktorstwo.
6. Masz ''Zniszcz ten dziennik''
 Nie mam, nie kupię i nie kupuję tego ''fajnego'' dziennika. Moim zdaniem to po prostu strata pieniędzy. 30 zł na coś, co się zniszczy. ''Ale to jest dla zabawy...''! Mam gdzieś jakieś ''zabawy'' dla takich osób, jakie siedzą na msp-czyli ''nastolatków'', którym w głowie tylko, facebook, ask i ilość znajomych.
7. Ulubiona piosenka?
Uwielbion piosenki ''Winter wrap up''(wersja polska), ''A the gala''(wersja polska), ''Becoming popular''(wersja niemiecka), ''Smile song''(wersja..latino hiszpańska?), ''B.B.B.F.F''(wersja polska), ''Failute song''(wersja polska) ''Ballad of the Crystal Empire''(wersja fińska), ''Raise this barn''(wersja włoska) ''I've got to find a way''(wersja niemiecka), ''Cafeteria song(Equestria Girls(Helping Twilight Win the crown))''(wersja niemiecka), ''Shine like rainbows''(wersja angielska), ''Live is a runway''(wersja angielska), ''Frienship trought the ages''(wersja angielska), ''My past is not today''(wersja angielska).
Z fandomowych..wszelakie remiksy. Muzyki ''zwykłej'' praktycznie nie słucham.
8.Ulubiony kolor?
 Turkusowy
9.Ulubiona posać z MLP?
CRYSSSSSSSSSSSSSSTALSSSSSSS
Moi krysssszzzzzztałowi niewolnicy!
Eeee, to znaczy, Król Sombra *.*
10. Ulubiony YouTuber?
 Uwielbian Banshee, JDombrowsky, MaryKateAnPlay i wiele wiele innych!!!!! Oni są świetni!!!!! Subskrybuję ich, oglądam każdy filmik!!! Mam tapętę na telefonie z napisem ''Keep Calm and love Banshee'', ja ich uwielbiam!!!!!
  Ble. Za dużo wykszykników, za dużo przekreślania. Czy YouTube'er to osoba, która musi się pokazwyać? Bo ja mogę wskazać kilka osób, co robią epickie filmiki, a tam nie występują. Jednak jeśli chodzi o występowanie (Same ręce się zaliczają?) to chyba wybiorę Piro. :D

 Ale serio. Uwielbiam jego recenzje.
11.Jaki masz telefon?
 LG L40-Bardzo, bardzo polecam. Telefon jest taki (ok.320zł), nowy, ładny, wszystko świetnie działa. Jedynym minusem może być słaby aparat, jednak mi osobiście nie jest specjalnie potrzebny.
^.^

To już chyba na tyle. Wiem, pyań jest mało. Bardzo mało. Po prostu nie mam zbyt wielu pomysłów.

+Nowe serie. Pomyślałam, żeby sprowadzić na bloga jakieś regularne posty. Oto parę moich przykładów:

  • Androidowy świat-czyli recenzje różnych aplikacji na androida
  • Obrazkowa paczka-czyli zbiór znalezionych/zrobionych przezemnie obrazków o tematyce msp-loga, sygnatury, zwykłe obrazki itd.
  • Przegląd Forum/Looks/Artbooków/Filmów-czyli czasem to, czasem to-po prostu przegląd postów z forum lub trzech najpopularniejszych looków/artbooków/filmów.
  • Pink Fluffy Unicorns Dancing On Moviestarplanet-W skrócie PFUDOM-kucyki/postacie z bajek z wersji msp-owej. 
  • Blogowe poradniki-czyli porady dotyczące blogowych gadżetów, wystroju itd.
Oczywiście oprócz tego publikowane będą inne, ''luźne'' posty-z newsami, lub po prostu postami nie pasujących do innej kategorii.

*Tu miało być epickie logo z epickimy kryssszztałami, zadowólcie się tym*:
Crysssstalsssssssssss
Muahahahahahahahahahahahaahaa
My crystal slaves!
It is MINE!
Muahahahahahahahahahahahahhaaa
Nie! No! Nein! Dość! Stop!
Nieeeeeeeeeeeeeeeeee!
Pomyślmy, Sombrero powiedział coś więcej niż to, co powyżej? XD

Kurde, za dziesięć minut w TV ''Cystal Empire part I''(czytaj: Kryształowe Królestwo część I), będzie maj fejwrit antagonist(w formie ciemnej chmury -,-), tego nie moge przegapić. :D










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz