środa, 8 stycznia 2014

Roślinki SĄ na msp!

Siema ;D
         No dobra, z tym tytułem troszkę przesadziłam, ale ok..XD
Zapewno, a nawet napewno wiecie, że kiedyś na msp były roślinki.
   Ale w pewnym momęcie, niewiadomo dlaczego, znikneły ;_;
               Podobno usuneli roślinki równierz tym, którzy je posiadali. No...prawie wszystkim...
  Na moviestarplanet wiki czytałam, że zostawili je tylko roxi$, a na jakimś blogu, że posiada je Deleted User. Deleted User są  2, więc wybierajcie tą z 12 lvl..
       Weszłam więc na konto tej roxi$. Na msp była od kwietnia 2011, czyli tyle co ja na swoim najstarszym koncie. x-o Z komentarzy na jej profku wynikało, że naprawdę ma roślinkę! :o
  Weszłam na jej ogród i..proszę bardzo:


      Nie mogłam po prosu uwierzyć, że ktoś ma roślinki!
        Weszłam jeszcze na konto tej Deleted User. Okazuje się, że obydwa źródła miały racje:
 Kiedy były roślinki i grałam w msp, nie kupowałam ich. Wogóle mało osób je kupowało-wolało nazbierać na zwierzaka. Jednak cieszę się, że jeszcze ktoś tam ma takie żeczy, jedyne w swoim rodzaju, wyjątkowe, których się nie da już przywrócić...:'(
Przypomnę jeszcze jak wyglądał sklep z roślinkami:
 Jakie minusy miały roślinki że je usuneli?
 Może za mało osób je kupowało?
   Morze były za drogie?
   Ale to było coś wyjątkowego, specjalnego...coś co było tylko na msp!
   Nie rozumiem ludzi, którzy "robią dla nas dobrze" a tak na prawde nie robią.
 Znikneły wszelkie ślady po starym msp...
Animki, ubrania, profile, garderoby, sklepy, nawet klinika piękna..zostało tylko Highscores.
   Ono pewno też zaraz zniknie...
        I co my wtedy zrobimy?!
Marrys ;_;

9 komentarzy:

  1. Co wtedy zrobimy? Po zniszczeniu Rankingu zaczniemy pisać w dymkach o tym, jakie te MSP jest głupie, itp. Zaczniemy to pisać w czym się tylko da, a tych nowych zaczniemy ,,zniechęcać do grania".

    OdpowiedzUsuń
  2. stary jest jeszcze sklep z muzyką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Roślinki ma jeszce wiele innych osób np roxi$, claus, Gabrielski, Mileniczka, Designer, Emma09041999, EmoPaola, FankaLary, Spanielek, Karla007, NatalaSmag, Gwe, Love.. Te osoby właśnie mają roślinki C:

    OdpowiedzUsuń