niedziela, 5 stycznia 2014

Body explosion w castingu!

     Siemankon ;***
Piszę ten post szybko. Jestem podekscytowana i zdziwiona, bo to co zobaczyłam, jest dziwne...

                Pewno mało osób z was gra w gry msp. Ja równierz. I nie napisałabym tego posta gdyby nie moja młodsza siostra Agata-SrebrnaSweety na msp. Pokazywałam jej mojego nowego posta, a ona powiedziała, że widziała animkę "Body Explosion" w castingu. Tak więc weszłam na casting i..w drugiej rundzie zobaczyłam to:
Tadam:
       Widziałam jeszcze 2 razy animkę z piłą łańcuchową-też usuniętą. Niestety nie udało mi się zrobić jej screena. 
           Boże! Naprawdę nie wiedziałam, co to ma być! Najwyraźniej moderatorzy nie pilnują animek w castingu...XP
      Będe musiała częściej wchodzić na casting..zrobię więcej screenów i je tutaj wrzucę! ;D

Marrys

                   PS-Jestem wstrząśnięta ;cc

1 komentarz:

  1. LOL, ja często gram w MSP gry i już się obyłam w pile w krwi w eksplozji (też mnie trochę przeraża xDD)

    OdpowiedzUsuń