niedziela, 5 stycznia 2014

Konkursy&Znikające animki ;o

  Hejka

     Zacznijmy od nowego konkursu na msp pt. ,,Morski Styl''?! To nie jest zwykły post, opisujący ten konkurs, czytajcie dalej, a dowiecie się czegoś interesującego. 
          Oto obrazek aktualnego konkursu:
Niby normalny, nowy konkurs, ale moim zdaniem moderatorom już powoli zaczyna brakować pomysłów. -.-" Konkurs jest ściągnięty z 2012 roku, hyba z marca. Zobaczcie obrazek z konkursu "Mermaids competition"!
Taa...duże podobieństwo, c'nie?

      Peno zauważyliście już, że znikneło dużo animek ze sklepów, m.in:
-,,Model Pose"
-,,Deluxe Model Pose"
-,,Blow kiss"
-,,Manga love"
-,,Sit down"
-,,Yell"
- ,,Rudolf Lundgreen" 
- ,,App Gift Rain"
- ,,Model Pose 2'' 
- ,,Scared!"
- ,,Catwalk Model Pose"
- ,,Coooool Pose"
- ,,Casual Stand" 
-,,Firework Frenzy"
    Moje ububione animki!! :'( Manga love i Blow kiss już kupiłam, ale żeby Model Pose...od początku mojego grania w msp chciałam tą animkę, to straszne...podobno niektóre animacje można jeszcze kupić przez Hihgscrores, ale podobno są daleko i długo się szuka...lecz są!
     Wielu wie, że były kiedyś  inne animacje, które szybko usunęli. Były to krwawe animacje. Nwm dla kogo miału być straszne. Ale ich nie ma. ''Były zbyt drastyczne, dlatego je usunęliśmy''. Drastyczne? Dla kogo? Dla dzieci grających w msp? Tylko że na msp nie grają osoby, które nie potrafią czytać. XD
Oto jak wyglądały te krwawe animacje:
Obrazek jest ściągnięty z internetu, poniewarz teraz nie ma ANI JEDNEJ osoby która je posiada. Zostały one usunięte nawet tym osobom, które je posiadały! :o Animacje te były z konkursu ,,Medical competition''. Wielka szkoda! To minusy dzisiejszego msp. Co jeśli ktoś dodał takie animacje do filmu lub arta? Wydaje mi się, że nie zostały usunięte..Hociarz...pisałam w artbookach "Konkurs medyczny" Medical competition" i "Na konkutrs medyczny". Nic. 
"Medical Competition":

 Te animki nigdy nie wrócą... A co ze ''starym msp''? Również nie wróci. Jest jeszcze jedna, a właściwie przerobiona animacja. Została ona przerobiona na...patelnię! A był to nóż. Służył on do gotowania obiadu; kotletów. Mamy jeszcze animację, która wygląda brutalnie. Chopping time - to również animacja, do której nazwy pewna nie jestem. Dzisiaj krew widzimy jedynie na prawdziwych horrorach... Medical competition, to było coś, dla miłośników horrorów. 
 O ile się nie mylę, za starych czasów, była też animacja ze środkowym palcem. Nie wiem, albo przerobiona. Msp wyglądało kiedyś inaczej...zupełnie!

Marrys

10 komentarzy:

  1. Nie usuwajcie animki LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!Musze ją kupić!!1!111

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam animacje z nożem i zobaczyłam,zamiast tego była patelnia! x-o!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tą z nożem.
    Chce blood on the floor
    Ja ją chce ! Gdzie ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tą z nożem.
    Chce blood on the floor
    Ja ją chce ! Gdzie ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie da jej się kupić w zwykłym sklepie. Animacje te zostały usunięte również użytkownikom, którzy je posiadali. Niektóre usunięte (ale tylko ze sklepów) animacje daje się kupić przez TOP, jednak w tym przypadku jakiekolwiek szukanie raczej na nic się nie zda.

      Usuń
  5. Wpiszcie sobie w filmy "Medical competition". Jak oglądałam to był 1 z animką z sercem ;) Ale niestety po angielsku. Ja na szczęście mam swój tasaczek zakrwawiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tasaczeq xD :3 Abiiees900

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tasaczeq xD :3 Abiiees900

    OdpowiedzUsuń
  8. -,,Model Pose"
    -,,Deluxe Model Pose"
    -,,Blow kiss"
    -,,Manga love"
    -,,Sit down"
    -,,Yell"
    - ,,Rudolf Lundgreen"
    - ,,App Gift Rain"
    - ,,Model Pose 2''
    - ,,Scared!"
    - ,,Catwalk Model Pose"
    - ,,Coooool Pose"
    - ,,Casual Stand"
    -,,Firework Frenzy"

    Są w sklepie, nie usunęli ich.

    OdpowiedzUsuń