środa, 22 stycznia 2014

Pokolenia msp *-*

      Siemqa ;33
         Niedawno znalazłam ciekawy artykół o "pokoleniach msp". Oto on:

Stare Pokolenie

Do Starego Pokolenia należą wszystkie osoby, które założyły konto przed zmianą wyglądu MSP (z żółtego na ten fioletowy co teraz mamy). Osoby z tego pokolenia wiedzą o MSP najwięcej - wiedzą jak wyglądało dawno, dawno - przed epidemią 10-sek. Wiedzą jakie rzeczy zostały wycofane i jak MSP zmieniło się przez te kilka lat. Zazwyczaj nie zależy im tak bardzo na lvl jak następnym pokoleniom.


Pokolenie 10-sek

Pokolenie 10-sek powstało zaraz po tym, gdy powstały 10-sekundówki. Jest ono związane z nimi i nie wyobraża sobie poprzedniego MSP - sprzed powstania 10-sek. Także wie dużo o MSP, ale nie ma pojęcia jak wyglądała gra przed ich pokoleniem. Wiele osób mimo, że nie było na Starym MSP, ale widziały fotografie chcą tam się znaleźć.


Pokolenie "Intensive MSP", czyli Pokolenie Rozwoju.

Powstało w 2013 roku. Wszystkie osoby z tego pokolenia założyły konto w 2013 roku,wiedzą już trochę o MSP i czasem (prawdopodobnie) Myślą o Nowym MSP .To pokolenie Wbija szybko Lvl ale nie wie jak wyglądało MSP w okresie przejściowym między starym a nowym MSP w 2012 roku. Niestety, niektóre osoby są nieuprzejme.

Ja bym dodała jeszcze:

Różowe Pokolenie

Powstało pod koniec 2013/ w 2014 roku. Osoby z tego pokolenia nie wiedzą nic o dawnym MSP, oraz nie grały, kiedy były jeszcze stare Boonies i nowe Boonsters, stara Klinika Piękna oraz 25 lvl. Nie wyobrażają sobie Starego MSP oraz starego wyglądu miejsc w mieście.

       Nie muwię, że WSZYSCY tacy są, ale tylko sugeruję... XD :x
Jak hcecie, żebym usuneła tego posta to piszcie XD
Marrys

5 komentarzy:

  1. Czytałem to. Ja i ty należymy do starego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom ja należę do pokolenia po 2011 :\Troche wiem jak wyglądała beta bo raz grałam ale byłam jeszcze dzieckiem trochę później zaczęłam grać na starym ale nie becie mam trochę uni z tamtego msp nie wchodzi łam na stare msp przez jakiś czas później trochę pograłam i zaczęło się pokolenie gimbów z nowego msp więc widziałam każde pokolenie msp razem z betą ale jak mówiłam byłam mała i nie nabijałam lvl'a a teraz jak jest pokolenie gimbów z nowego msp mam dopiero 16 lvl (nie długo 17 ) Sorka za błędy śpiesze się

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja należę do tego najwcześniejszego, choć konto, na którym teraz gram kiedyś było moim multikontem i zostało założone o wiele później. Poprzednie usunęłam. :\
    A tak btw, to mogłabyś poprawić ortografię, bo wygląda to okropnie, gdy piszesz "hcecie", "muwię", "hociaż" :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo stary post, moja ortografia była wtedy straszna, nie wiem, jak mogłam coś takiego publikować.
      Wydaję mi się, że idzie mi teraz z nią trochę lepiej. ;)

      Usuń
  4. Hej chciałbym się zgłosić na redaktora jeśli chcesz ze mną pogadać to na MSP moja nazwa to SweetCyprjianna1 tak wiem że głupia ale planuje ją zmienić

    OdpowiedzUsuń