czwartek, 23 stycznia 2014

Nerdsy POWRÓCIŁY!!!

  Witam, witam i o herbatkę w termosiku pytam ;** XD

                Morze wiecie, morze nie, ale dziś przywrócili NERDSY!
   Nasze drogocenne okularki miały zostać przywrócone w mikołajki, oraz kilka tygodni temy. Już o tym pisałam. I nigdy nic :(( Ale tym razem TAK! 
Niesty, nerdsy kodztują 100 sc, więc ledwo było mnie stać ;cc
Dla pewności, że to naprawdę nerdsy, a nie jakieś "fake" (tak jak było z powrotem unikatów w listopadzie), postanowiłam sprawdzić...tym razem moderatorzy się postarali *o*
To ja lece i musze zbiecać na nerdsy \(^-^)/

Marrys

2 komentarze:

  1. Nerdsy to spodnie! A nerdy to te okulary o które tak wiele osób szczeka. Ale nerdy są nawet ładne.
    P.S.: Ja mam zielone nerdsy.
    P.S.2: W sprawie tego, że rzekomo korzystamy z tej samej wikii, to troche bzdura, gdyż post o Olonioni sam napisałem a ci wredni kopiarze z wikii na lenistwo zrobili tylko Kopiuj->wklej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 1: Wiem, że 'nerdsy' to tak naprawdę nerdy, tylko wszyscy piszą 'nerdsy nerdsy' i sama nie wiedziałam, kiedyś, jak to morze być..
    Po 2: Spoko, mogę usunąć tego posta, lub przynajmniej fragment z wiki ;)

    OdpowiedzUsuń