poniedziałek, 27 stycznia 2014

Królowe msp, one-tam-są, zdjęcie "Straego MSP" + smutna informacja :((

Siemson *o*

          Długi tytuł, fiem XD
Zacznujmy od tych "Królowych MSP". Pewno widzieliście dużo takich wątków-dziewczyny gadają, że się przyjaźnią z ALAKINGĄ, że Arli to ich drugie konto, i wgl, że są królowymi, i trzeba je wielbić.. -.-
 Dzisiaj natknełam się na coś takiego:
 
Droga Marlenko, jeżeli ty jesteś królową, to ja jestem prezydentem USA. 

   Dobra, a teraz z inntej beczki..przedczoraj byłam u Werki (WERONIKAWERA99) i oglądałyśmy filmy z moich starych kąt. W jednym z nich wystąpiła Selena3. Miała wtedy morze 4-5 lvl. Teraz ma 21. Kiedy wróciłam do domu, zaczełam oglądać jej filmy. W jednym z nich, "Dziewczynka na rolkach" zobaczyłam to:


  Jakby ktoś nie wiedział, to animacje "Blood in the floor"-usunięte za swoją brutalność. Już nikt nie takich animacji. Trzeba też przyznać-film jest całkiem fajmy, jak wszystko co zostało zrobione w starym msp. 
  
          A kiedy jesteśmy już w tym temacie, pokaże wam screena:
To zdjęcia z Arta o starym msp. Jest w Top. Do samego Artbooka nie mam jakiś komentarz, hodzi mi o to, co jest tam, w okienku "You Tube", ten właśnie obrazek. Filmik jest o Starym MovieStarPlanet. Tak, prawda, obrazki są ze starego msp. Oprucz jednego, właśnie tego. Pochodzi on z polskiego Gosupermodel. Strona została usunięta rok temu- 15 stycznia 2013. Wiem to, bo na niej byłam, bardzo fajna stronka, została jeszcze w kilku językach min. niemieckim. A screen przedstawia wbijanie leveli!

  Jeszcze jedna, smutna informacja dla fanów starego msp. Napisałam do support msp, pytając się, czy przywrócą stary wyglą msp i wogóle miasta. Jedna dziewczyna niby napisała, i odpisali, że przywrócą. Zobaczcie, co mi napisali. 
I co by tu dalej? Hce dalej w to wierzyć, ale sami widzicie...kochałam stare msp i bardzo hciałam żeby wróciło.. i trudno mi teraz odpuścić. 

Marrys

11 komentarzy:

  1. Zabiję. Oni zniszczyli stary wygląd, roślinki. Kompletnie prawdziwe MSP zniszczyli.
    Miejmy nadzieję że w przyszłości uda mi się stworzyć serial animowany a akcja będzie się działa w starym mieście. Bohaterowie to zbiorowość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale możemy je jeszcze uratować! Wszyscy strajkowali o unikaty, spodnie nerdsy i te okulary ,,nerdy" początkowo nie chcieli ich przywracać, ale przywrócili! Więc strajkujmy! Piszmy i pokazujmy zdjęcia moderatorom jak dużo osób tęskni za starym wyglądem i unikatami! Wtedy wszyscy będą szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, to by było cudownie..podobno ktoś dostał też informację, że będzie morzna wybierać, czy hce się grać w 'nowym', czy starym msp. No właśnie, już przywrócili tyle unikatów.. dzisiaj przywrócili punkty fame.. mam nadzieję, że coś z tego będzie ;) najwyraźniej tak..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie traćmy nadziei. Ale ja traciłem nadzieję, że unikaty wróciły i jednak wróciły! Więc ja nie tracę nadziei. Po za tym możliwe, że jeszcze przywrócą, ale nie powią, kiedy. Może razem coś zdziałamy... Możemy również napisać do Duńskich moderatorów w języku angielskim, ale ja mam 4 z angielskiego a mam problemy z tym Present Continous w Past Simple... Ale z pomocą słownika i translatora internetowego możemy do nich napisać.
    A w sprawie tego filmu o którym pisałaś - coraz więcej Horrorów z tymi animacjami są usuwane a reżyserzy dostają blokadę na kilka godzin bądź ostrzeżenie... Ale jak to usuną to trudno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda..i ja też mam 4 z angielskiego..coś się wymyśli, warto napisać taką petycję na forum, a potem ją wysłać do Duńskich modów..I nie tracę nadzieji..osiągniemy to, co hcemy, trzeba tylko hcieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezuu.. ;o ta ortografia to specjalnie? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej przepraszam. Wtedy robiłam niezłe byki w postach.
      Teraz zresztą też.

      Usuń
  7. Dziś 25.08.2015 Jutro mają przywrócić stare msp!

    OdpowiedzUsuń
  8. 2018 ROK ? KTOŚ JEST I ZAPROSICIE NA MSP Login Wiki Kaja123

    OdpowiedzUsuń