poniedziałek, 13 stycznia 2014

Niespodzianka! ;33

Siemson ;**
                 Pewo już wiecie...dzisiaj doszło 100 lvl! Ale fajnie XD
    Każdemu podskoczyło o kilka lvl-niektórym o 4, innym po 5 itd..
              Ja mam 9lvl!!! Szczerze myślałam, że jak tak dalej mi pujdzie, wbiję go za pół roku.. :o
   Na początku pokazało się coś takiego:
A potem:
   Ale fajnie! XD
      Kiedy klikniesz na pasek fame, nadal pokazuje ci się, że jest 25 poziomów, ale mają nieco pozmieniane nazwy. Nigdy nie było czegoś takiego jak "Słodka Gwiazda" czy "Urocza Gwiazda".. :x
   Highscores-prawie bez zmian-ALAKINGA nadal na pierwszym miejscu itd..ona wbiła 35 poziomów w dzień!!
   Dodam jeszcze pasek fame, diamonds i sc: 
Niemusiałam dodawać, ale dodałam XD
   Wiem, marne 5%! ;_; Pomóżcie wbić! To takie łatwe! XD

Marrys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz