wtorek, 14 stycznia 2014

Olonionia i dawne zalety pokojów ;o

Hejka ;33
      Pewno zastaniawiacie się, kto to Olonionia.. XD Ja też o niej nie wiedziałam..do dzisiaj.
 Pszeszukiwałam pewną stronę, i znalazłam artykuł pt."Przekręt Olonioni".
 Okazało się, że na  przełomie 2011 i 2012r. Olonionia obmyśliła plan na szybkie zdobycie wysokiego lvl i sc. Obiecała, że za obejrzenie 10 filmów każdy dostanie coś z listy życzeń. Niestety wszyscy skarżyli się, że prezentów nie dostawali. Olonionia zawsze mówiła, że da za moment. Nikt nie dostał od niej ani jednego prezentu. Mimo, że do akcji zgłosiły się setki osób. W ten sposób Olonionia zyskała chwilową sławę. Chwilową, bo niedługo potem została znienawidzona i oczerniona przez niezadowolonych "klientów".
     Przeczytałam tam równierz, że Olonionia została usunięta..postanowiłam sprawdzić. Loginy były różne-Olonionia jest kłamcą, Olonionia jest głupia itd. ;** Ale była też Olonionia..
     Jest członkiem od sierpnia 2011, więc prawie od razu wiedziałam, że to ona. Postanowiłam jeszcze zobaczyć jej filmy, poniewarz na tej stronie był obrazek przedstawiający zakładke z kilkoma jej filmami.
Proszę bardzo:



I rzeczywiście, kiedy był ten "szał prezentów" Olonionia nie wysłała ani jednego prezentu! -.-"
Niektórych z Was ten obrazek, oraz stary obrazek "filmów" mugł nieco zadziwić...
   Otóż kiedyś filmów nie można było oglądać z profilu, tylko z pokoju. Identycznie było z lookami, artbookami, dawaniem prezentów, wymianami oraz oglądaniem Playlisty YouTube. To do góry to "Szczegóły"-część widziana tylko z pokoju, gdzie widniało, ile osoba ma fame, lvl, kiedy ostatnio się logowała i dokładnie kiedy utworzyła konto. Poniżej "Autografy i upominki"-mogłeś tam zobaczyć, ile osoba dostała prezenów, ile ich wysłała oraz ile rozdała i otrzymała autografów. Na samym dole jest zakładka "Ulubione" gdzie edytując profil mogłeś wpisać ulubiony film, zespół, piosenkę itd.
  Profil mogłeś otworzyć, klikając "otwórz profil" na panelu użytkownika, oraz przez pokój.
Profil wyglądał podobnie jak dzisiejszy "Hotel dla zwierzaka"! XD Po lewej stronie była część do pisania, gdzie mogłeś o sb napisać, a po prawej właśnie "Twój ulubiony aktor", "Twoja ulubiona piosenka". Jakby ktoś nie wiedział "Profil" to dzisiejsza "Biografia" , a na profilu nie mogłeś dołączać ŻADNYCH obrazków, movie star itp. 
     A oto pasek z przejściem do filmów, artbooków i profilu.
(pasek był u góry ekranu z pokojem)
  Jak widzicie od lewej strony; najpierw był przycisk "Szczegółów" potem Profilu, filmów, playlisty YT, looków, autografów(mogłeś dać autograf), prezentów i artbooków. 
   Dopowiem jeszcze, że w internecie hyba wogóle nie ma screenów profilu! :x :((
 No, to już hyba wszytko..mam nadzieję, że ten kto się hciał dowiedzieć, albo nie widział nic o profilach itd, to się dowiedział.. ;D

Marrys

4 komentarze:

  1. Miałem taki sam post o niej... Według mnie stare profile były ładne i fajne! Teraz dziewczyny mają teraz różowe profile... Przecież na MSP nie ma aż tak dużo 6 - latków! A jakie ty masz zdanie, Marta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, nowe różowe msp mnie wkurza.. 6-latków jest mało, no właśnie -.-" stare profile były ładniejsze, o tak!

    OdpowiedzUsuń