sobota, 30 sierpnia 2014

Przybory szkolne ;D

Cześć :)

    Widziałam, że na kilku blogach osoby które piszą (nie chciałam powtarzać x_x) pokazują zdjęcia swoich przyborów szkolnych na ten rok. A że już właściwie wszystko mam kupione, chciałabym Wam je pokazać. ^.^

Moje zeszyty XD
  Pierwszy-z taką buźką, do matematyki, więc w kratkę.
  Drugi- napis oznacza ''ciesz się z małych rzeczy w życiu'' jest w linię, będzie do polaka
  Trzeci- do histy, właściwie nie musiałam pisać
  Czwarty- z owockami! *-* Jak z owockami to do przyrody :D
  Piąty- cały zielony... nie znalazłam lepszego, będzie do informatyki
  Szósty- z babeczkami <3 jest cienki, będę więc pisała w nim piosenki na muzykę
  Siódmy- nie wiem dokładnie, co oznacza napis, ale trudno. Będzie od anglika
  Ósmy- z krówkami, miałam taki już 2 razy (w czwartej i piątej klasie) będzie (jak ten z kwiatkami) do polskiego. Tego użyję jako pierwszego, a tamtego jak się skończy. :)

Mój piórnik-jest z tamtego roku, firmy NICI, z takim fajnym polarnym miśkiem ;*

To chyba tyle na teraz, napisze jeszcze przynajmniej jednego posta.

Marta

1 komentarz:

  1. Jest wiele przyborów szkolnych bez których uczeń nie może się obejść. Zupełnie jak pracując w biurze nie obejdziemy się bez albumów ofertowych https://somax.eu/232-albumy-ofertowe

    OdpowiedzUsuń