czwartek, 14 sierpnia 2014

Nowy konkurs-Eko wojownicy

Hej ;3
  Jednak nie udało mi się zrobić posta o ostatnim konkursie, no cóż, trudno :/
Dzisiaj napiszę o nowym konkursie na msp- ''Eko wojownicy'' o.o
Hmm... no nie wiem, konkurs tak trochę do mnie nie przemawia. Ubrania? Eko takie sobie, bardziej z ''ekologiczym przesłaniem''. Dużo rzeczy pojawiło się już we wcześniejszych konkursach (np. przetarte shorty na dziewczynie po lewej) lub wogóle są stare jak świat (a właściwie msp, i chodzi mi tutaj o te dziwne buty, które noszą obie dziewczyny).

Ubrania:

Przepraszam za nie dołączenie screenów ubrań dla chłopaków, po prostu nie mam dzisiaj czasu.
 Ubrania do mnie nie przemawiają. Temat konkursu jest całkiem całkiem, ale wydaje mi się, że można było wymyślić coś lepszego, więc narazie nic nie kupie :/

5/10pkt

Tła:
Nawet nie takie złe, podobają mi się obydwa, jednak nie pasują mi zbytnio do konkursu. Chociaż, czego miałam się spodziewać? To trudny temat, a tła nie są złe.

7/10pkt

Animacje:
Ufff, przynajmniej tutaj moderatorzy się postarali. Animacje są ciekawe, tanie i ekologiczne :)

10/10pkt


Rzeczy:
No cóż, spodziewałam się czegoś lepszego, ale jest co jest. Ehhh... osobiście nie jestem przekonana, ale kilka rzeczy wpadło mi w oko.

5/5pkt

Razem: 27/40

Tak jak w ostatnim opisanym przeze mnie konkursie-czwórka, czwórka z minusem.
Nie jest najgorzej, chociaż widziałam leprze konkursy.

O wy, co sądzicie?

Marrys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz