sobota, 30 sierpnia 2014

Ciekawostka :)

Hej, po raz już drugi dzisiaj ;)

 Notka będzie krótka, jak już pisałam, z ciekawostką ;D

Więc, przeglądałam dzisiaj Wikipedię MSP i znalazłam temat o zmianach, które na nim doszły.

Okazało się, że w moje dziewiąte urodziny, czyli 24 czerwca 2011 roku, dodano YouTube na MSP, Hotel dla Zwierzaków, oraz wymiany. A więc, dużo. Pamiętam, jak raz chciałam się wymienić z jedną dziewczyną początkową kanapą. ;-; Ale miałam za niski level! (wymieniać można sie od levelu 6, kiedyś był to trzeci)

Pewnie niektórzy się dziwią, co to za ''początkowa kanapa''.

Tak więc, kiedyś zamiast 400sc, kwiatka i lampy-serduszka (dla dziewczyn) i chełmu i czegoś jeszcze (dla chłopców) dostawaliśmy 200sc i pozszywaną kanapę z łatami. Można było otrzymać dodatkowe 500sc za aktywowanie swojego adresu e-mail. W dodatku na każdym e-mailu można ''rejestrować'' praktycznie nieskończoną liczbę ms. A teraz sweet focia kanapy z pokoju mojej kochanej Lili272! xD

EDIT: OKAZAŁO SIĘ ŻE LILI272 (CZYLI JA ;-;) MUSIAŁA ODDAĆ KOMUŚ TĄ KANAPĘ O.O JAK TO SIĘ UDAŁO-TO JUŻ CHYBA NA ZAWSZE POZOSTANIE TAJEMNICĄ! XD

Poszukajcie sobie podziurawionych sof u starych użytkowiników ;)


Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz