niedziela, 10 sierpnia 2014

Informacja dotycząca postów

Hej
Pewno widzicie, że ostatnio coraz rzadziej pisze posty :/

  Nie, to nie z niechęci czy braku pomysłów. Przeciwnie-mam ich bardzo dużo, jedynie czasu bardzo mało-ok.30-40 minut na komputerze a dzisiaj weszłam tylko na 15 minut, więc nawet nie wejde na msp. Napisze posta i lece. Chciałabym tylko powiadomić Was, że narazie będę pisać trochę rzadziej. Chętnie przyjełabym jakiś tymczasowych redaktorów, ale nie wiem, czy ktoś by się zgodził, mnóstwo osób po prostu nie ma czasu.

Spróbuje napisać posta o teraźniejszym konkursie, jeśli nie-no cóż, trudno. W czwartek NA PEWNO napiszę posta opisującego kolejny temat, poniewarz będę miała trochę więcej czasu.

Pewno się zastanawiacie, czemu mam tak mało czasu na internet. Otórz, mam limity na WiFi, czyli na ogół jest wyłączone, a włączone tylko w penym momencie. I niestety, na ogół ten ''moment'' trwa którko :/

To już chyba na tyle. Przepraszam za błędy w poście-na ogół używam bloggerowej korekty, ale troche to korektowanie zajmuje. Najgorsza w ortografii nie jestem, bo w szokle dojstaje 4, 5, czasem nawet 6, jednak kiedy pisze szybko, nie zwracam uwagi na interpunkcje, przez to moje literówki i błędy.

Jeśli ktoś chciałby w czasie, kiedy nie będę mogła pisać trochę popracować na tym blogu, nie zgłosi się do mnie, napisze na maila (marrys-msp@wp.pl) lub pod tym postem. Chociarz wątpie, żeby ktoś chciał :/

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz