wtorek, 26 sierpnia 2014

Mała zmiana na blogu

Hej ;)

 Jak pewno zauważyliście, zmienił się na blogu nagłówek.

Otórz, jak do tego doszło?

Zacznijmy od początku, czyli wogóle tworzenia nagłówków na tym blogu.

Otórz, moje pierwsze nagłówki były nieprzeźroczyste, robione na msp. Potem zaczęłam je robić w supomaintcie, ale okazało się, że nie mam mnóstwa czcionek! :o

Dowiedziałam się o tym z bloga patricii45, która napisała posta o swoich ulubionych czcionkach w sumopaintcie, których, jak się okazało, nie miałam.

Nie znalazłam sposobu na ściągnięcie tych czcionek, a chciałam mieć inne niż te, których używałam wcześniej. Spróbowałam zrobić coś w PiZapie, który ma napradę fajne czcionki, jednak nie dość, że wyszedł nagłówek z czarnym, a nie przeźroczystym tłem, potem sknociłam to jeszcze bardziej, próbując zrobić znowu nagłówek przeźroczysty. Wynikiem był mój ostatni nagłówek-wokół moviestar widać było jakieś czarne smugi i kreski, a napis był czarnej obwódce :S

W końcu jednak znalazłam sposób na ściągnięcie czcionek, wybrałam jedną, no i jest taki efekt, jaki widzicie teraz.

Mam nadzieje, że się podoba :)

Przepraszam za rzadkie pisanie postów. Ostatnio dużo się u mnie dzieje, zaraz zacznie się rok szkolny.

Mam nadzieję, że zrozumiecie :)

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz