czwartek, 28 sierpnia 2014

Nowy konkurs

Hej
Mam nadzije, że spodobał Wam się nagłówek :)
Jedno mnie jednak trapi...
Niby już 102 osoby (lub przynajmniej 102 komputery) weszły na mojego bloga, ale komentarzy jak nie było, tak nie ma... :( Prosze, komentujcie moje posty, bo inaczej będę musiała zawiesić bloga, albo go usunąć, a trochę mi szkoda, bo mamy już prawie 5 000 wejść...

Ale, dzisiaj chciałabym napisać posta o nowym konkursie na msp.
Jeżeli mi się uda, opublikuję równierz looka :)


Nowy temat nazywa się ''Campus Life'' czyli Studenckie Życie. Jak zwykle o tej porze, modzi ''wymyślili'' konkurs typowo szkolny,  tym razem studencki. Mimo, iż było już wiele takich konkursów, całość prezentuje się ciekawie.

Ubrania:


Przepraszam, że znowu nie dodałam rzeczy dla chłopaków :/

Dużo nowych ubrań prezentuje się ciekawie, kilka jest z innych konkursów. Zrobili jeszcze nowy strój bejsbolisty! Te rzeczy z Harrego Pottera.. zaznaczyłam je, poniewarz wydaje mi się, że je usunęli, ale jeśli nie, to przepraszam. We właosach z czapką się zakochałam, i postanowiłam je kupić ;)
Zrobię jeszcze z nimi looka :D

Ocena: 8/10 pkt (ten minusik za rzeczy z poprzednich konkursów, oraz kilka niezbyt ładnych ubrań)

Tła:
Jest jedno, dosyć tanie i nie-VIP. Ostatnio tła są coraz tańsze, oraz żadziej dochądzą tła dla VIP. Moim zdaniem dło jest ładne i dopracowane, pasuje do konkusu.

Ocena: 10/10 pkt

Animacje: (postanowiłam oceniać każdą animacje oddzielnie)

Nazwa: First day in School
Typ: Pozy
Cena: 550 sc (nie VIP)
Opis: Movie star stoi z plecakiem na jednym ramieniu i robi balona z gumy do żucia. Nazwa zupełnie nie pasuje do animacji, niestety. Za to cena, moim zdaniem nie najgorsza, plus za to, że jest 'dla każdego'.

Nazwa: Studied too hard!
Typ: Zabawa&Chat
Cena: 450 sc (VIP)
Opic: Movie star siedzi na krześle przy stole, i śpi na starcie książek. Z tytułu możemy wywnioskowac, że wcześniej się ''uczyła''. No cóż, animacja tania, tylko że dla VIP. Bluzka na movie star wygląda nienaturalnie, już nie muwiąc, jakbyśmy założyli sukienkę!

Nazwa: Hard Study
Typ: Podstawowe
Cena: 500 (nie VIP)
Opic: Movie star siedzi i odrabia zadanie domowe/uczy się. Trudno wywnioskować, poniewarz w tytuje jasno napisane jest, że się, uczy, więc po co jej ołówek? o.0 chyba że coś zaznacza..
Animacja nie najdorższa, i nie-VIP.

Nazwa: Riding to school
Typ: Zabawa&Chat
Cena: 5 diamentów
Opis: Movie star jedzie na rowerze. Z na bagażniku ma książki, jakiś mini-plecak i jabłko. Cena moim zdaniem przesadzona-takich animacji było wiele, więc moim zdaniem, jeżeli wogóle ta animacja miałaby kosztować diamenty, to jakieś 3, ewentualnie 4 a nie 5 :/

I to wszystkie. Dziwne, tylko 4 animacje...

Jednak dosyć ciekawe, związane z tematem konkursu. Daję 8/10 pkt

Rzeczy:
Związane z konkursem, niedokładnie zrobiono jednak jabłko, nożyczki, ołówek i tą siódemkę (po co siódemka? :o) chodzi mi o te białe obwódki. Nawet w powiększeniu je widać. Reszta jest ok.

Ocena: 8/10

Razem: 34/40, czyli piątka. Wygląda na to, że konkurs wyszedł bardzo dobrze!

To tyle na dzisiaj, chciałabym się jednak Was o coś zapytać...
Otórz, chodzi o moje usta na msp. Mam takie z kolczykiem. Moim zdaniem nie pasują do każdego looka, chciałabym je zmienić...
No właśnie, z tym mam problem. Pierwsze usta są dla VIP, moim zdaniem naprawdę ładne. Drugie-takie same jakie mam teraz, tylko że bez kolczyka. Jak wy uważacie?

Wrzucę sondę, bo i tak pewno nikt nie będzie chciał napisać komentarza...

Marta




3 komentarze:

  1. Mi się zdaje, że te pierwsze usta ładnie by pasowały do twarzy.
    Nie przejmuj się, że nie masz dużo komentarzy, póki co to normalne ;)
    Pozdrawiam, Kudima

    OdpowiedzUsuń