piątek, 29 sierpnia 2014

Look: Pastelowe inspiracje

Hej :)

Tak jak obiecywałam, zaprezentuję looka. Nie wiem, czy Wam się spodoba, nie jestem zbyt dobra w tworzeniu looków, a już wogóle ich nazw.



A więc, proszę, oto on. :)
 Kosztuje 1800 sc i 4 diamenty, no i niestety, jest dla VIP (przez tą torebkę, jednak można ją zamienić na torebkę-arbuza za 300sc. Może efekt trochę gorszy, ale jednak jest. Jeśli komuś się wogóle nie podoba torebka, może jej nie używać).
Jestem nawet zadowolona z efektu, jednak nie wiem, czy ta torebka do końca pasuje. Jest taka ''cukierkowa'' a reszta looku raczej luźniejsza, a nie chcę robić jakiś ''poplątańców'', potem to okropnie wygląda...
Postanowiłam zaprezentować jeszcze dwie wersje kolorystyczne-biało-fioletową i turkusowo-białą.



Właściwie nie wiem, która wersja kolorystyczna najbardziej mi się podoba.
W turkusowej zaznaczyłam dwa kolory niebieskiego-ten ciemniejszy jest na te cyfry na bluzce, ponieważ jakbym zrobiła je tym jaśniutkim turkusowym, prawie nie byłoby ich widać! :/

A Wam się podoba? ;)

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz