poniedziałek, 27 października 2014

Sprawy dotyczące konkursu

Hejka
Ok, jednak zrobię ten konkurs na komentatora tygodnia. Sama też spróbuję dodawać dużo postów, żeby można było co komentować ;) konkurs przeciągnie się jednak na dwa tygodnie (mam nadzieje, że nie zrobi to problemu) ponieważ we pierwszego i drugiego listopada, z okazjii świąt, postów nie dodam (będę prawdopodobnie cały dzień u babci, a nie ma u niej wifi niestety :/).

Mam nadzieje, że będziecie aktywni ;)

Nagrody dla najaktywniejszej osoby to z dwie rzeczy z listy życzeń-obydwie do 500 sc. Moim zdaniem to dość duże nagrody, zwłaszcza, że mało osób wchodzi i komentuje jakoś specjalnie. Mam nadzieję, że po tym konkursie aktywność na blogu się powiększy, zwłaszcza, że jest już ponad 7000 wejść.

Na dzisiaj już kończe, mam trochę do nauki. Mam nadzieję, że podoba Wam się pomysł ;)

Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz