poniedziałek, 20 października 2014

Przegląd artbooków

Hej, po raz trzeci, i raczej ostatni już dzisiaj.

Postanowiłam przygotować mały przegląd trzech artbooków z top, zajmujących 1, 2 i 3 miejsce.

1. ''Pomysł bla boonie :D''

Twórca artbooka pokazuje swój pomysł na ubrania dla boonies.

Na początku doczepię się kilku błędów. Rzeczy na boonie są nałożone nierówno i nienaturalnie. Włosy za wysoko, kolczyki wogóle nie są na uchy, okulary za wysoko. Druga rzecz to wypowiedzi w dymkach-to chyba logiczne, że przed wykrzyknikiem kropki nie stawiamy.

Nieciekawie wyglądają również movie stars, ale to już raczej kwestia gustu.

2. ''Taki sobie art zrobiłam''

Pewno pomyślicie 'musiała się ciężko napracować'. Nic bardziej mylnego! Spróbowałam zrobić jakby ''klona'' tego arta. Zrobiłam kopię prawię identyczną, a nawet bardziej dopracowaną. Ile mi to zajęło? 20 minut. 259 tysięcy fame dla osoby, która zrobiła artbook w niecałe 30 minut. Gratulacje.

Muszę doczepić się również tytułu. Trudno nazwać takie coś, ale bez przesady.

3. ''Jajecko pospolite (słowo zakratkowane))

Kolejny wymuszacz love it. Moim zdaniem części już nieaktualne powinny zostać usuwane. Historia jest trochę sztuczna, nieciekawa.


Tak więc, podstumowując-nie wszystkie artbooki zasłużyły na to, by być w top. Zawierają wiele niedociągnięć, są robione niedokładnie.


Na dzisiaj już kończę. Mam nadzieję, że wystój bloga i moje dzisiejsze posty Wam się podobają :)

Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz