poniedziałek, 6 października 2014

No dobrze..

Może jednak ktoś tu wchodzi?
 Wiem, że głupio się zachowuje, zostawiając całego bloga :/

Myślałam nad reaktywacją, ale będzie to trudne. Mam nadzieję, że mi pomożecie.

Nedługo zmieni się szablon bloga. Będzie najprawdopodobniej zielono-różowy, ale pomyślę nad jezcze inną kombinacją.

Dziś już posta nie będzie, ale pojawi się w następnych dniach.

Myślałam, żeby zamiast postów robić taką ''gazetkę''-nie będzie to w WIX czy takim programie, tylko w paintcie. Napiszcie, co o tym myślicie w komentarzu :)

Mam nadzieję, że nie myślicie ''pewno zaraz odejdzie'', to nie tak.

Nie wiem, może niektórzy mnie nie znają. Zresztą, mój styl pisania nieco różni się od tego na początku, kiedy dopiero zaczynałam tego bloga, ale to nie ważne..

Tak więc, mam na imię Marta, mam 12 lat, chodzę do 6-tej klasy. Nie jestem zbyt wysportowana, mam 170cm wzrostu. Nie jestem zbyt ładna i wogóle. Na msp jestem od kwietnia 2011, chociaż nie wiem właściwie. Istnieje prawdopodobieństwo, że moje pierwsze konto powstało już w styczniu, ale niestety nie umiem sobie tego przypomnieć. :/
Na początku po prostu grałam. Zarabiałam bardzo mało star coins, a moje ''główne'' konto było brzydkie do granic wytrzymałości-miałam najgorsze usta i okropne, mangowe oczy. :S Grałam jednak na nim-stworzyłam kilka filmów, których teraz mogę się powstydzic, ale właściwie można sie przy nich pośmiać. Wspomnienia <3
Potem, pod koniec 2011 miałam przerwę. potem zaczełam grać na początku 2012 i znowu przerwa. Znowu wróciłam na msp tak właściwie w lato 2013. Wtedy założyłam konto Marrys, które jakoś się trzyma do dzić chyba tylko dzięki mojej przyjaciółce, Weronice.
Wtedy, na początku roku zaczęłam się z nią przyjaźnić. Tak gdzieć w październiku/listopadzie założyłyśmy razem bloga-4moviestarplanet. Nie udzielałam sie zbytnio-to Werka robiła posty, zminiała szablony. Napisałam kilka długich i całkiem ciekawych postów, ale to wszystko z mojej strony.
Pod koniec 2013 roku, w sylwester lub dzień przed, stwierdziłyśmy razem, że bloga zamykamy. Weronika założyła własnego bloga, a ja swojego. W końcu jednak chyba jej się ten blog znudził, i usunęła go i całe konto google-przy okazji i nasz stary blog. Weszłam, i ''blog został usunięty''.
Już nic go nie przywróci, szkoda. Nie był co prowda jakiś wspaniały, ale miałam z nim duszo dobrych wspomnień. Nie jestem zła na Werkę, nie będę się rządzić ;)
Tymczasem mój blog miał coraz więcej wejść, jednak nie pisałam za często. Nie każdemu się udaje. Potem wogóle przestałam pisać i wróciłam dopiero w lipcu. Reszę już chyba każdy pamięta, jak nie, niech przewinie-ty tylko dwie, trzy strony.

O, i jeszcze-pamiętacie mój post o konkursie ''Morski Styl''? Jest drugi na liście najpopularniejszych postów. To moja pierwsza notka, no i cóż SKOPIOWAŁAM JĄ. Już nie pamiętam, z jakiego bloga, ale skopiowałam. Ja tak wtedy nie pisałam, zresztą, możecie sobie porównać. Zmieniłam tylko kilka zdań, coś uciełam, coś dodałam i tak zostawiłam. Przepraszam.

Muszę kończyć, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.
Mam nadzieję, że jeszcze tu niedługo napiszę ;)

Marta

2 komentarze:

  1. Twók blog jest super i chcę go z Tb pisać! Napisz do mnie na MSP, jestem mp3mp3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracasz? Wiedziałem! A ja chodzę do 1 gimnazjum. Kiedyś w październiku 2 lata temu miałem bloga, widziałem twój komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń