środa, 22 października 2014

Błąd?

Hej

Przepraszam, że wczoraj nie napisałam posta-miałam trochę mało czasu :/

  Dzisiaj zresztą też nie mogę być długo na komputerze, ale postanowiłam napisać posta.

Więc, wchodze dzisiaj na swój profi, klikam na ''filmy'' i z drugiej strony, na dole (tam gdzie jest napisane, od kiedy jest zalogowany użytkownik i ile razy ktoś wszedł na jego profil) pokazało mi się coś takiego:

Pokazało mi się, że jestm członkiem od stycznia 1901 i mam 0 wyświetleń na profilu.
 Dziwne, bo przecież msp istnieje od 2009 roku, a zresztą, nie wiem, czy w tym roku wogóle był internet, a jeśli był, to musiały być jego początki...

Na dzisiaj to tyle. Myślałam jeszcze nad konkursem na komentatora tygodnia. Jak narazie będzie to dotyczyło tylko następnego tygodnia, ponieważ nagrody będą wysokie :) Musicie jednak komentować (nie liczą się komentarze wcześniejsze lub pozycja w rankingu) bo jak w ciągu tygodnia ktoś napisze 1 krótki komentarz, to niestety nic z konkursu nie będzie :(

Wrzucę jeszcze sondę, bo jeśli nie chcecie czegoś takiego, to nie będę zmuszała..





Marta

1 komentarz: