piątek, 17 października 2014

Dziękuje+zmiany na msp

Hej.
No dobrze, więc wracam :)
Dziękuję Wam bardzo za to, że tu wchodzicie.
Hehe, a jednej zwłaszcza, że mimo tego, że tyle tu nie pisałam, nadal wchodzi (patczcie pierwsza osoba w rankingu komentarzy xD)
Kiedy powiedziałam Weronice, że zawiesiłam bloga, zapytała mi się, czemu nie zrobie go niewidocznego lub nie usune. Cóż-nie zrobię tak nigdy, nie tylko z powodu tego, że mam do tego bloga sentyment, ale też z tego, że wiem, ile osób tu wchodzi i wchodziło, jak dużo włożyłam pracy w tego bloga i msp...
Ale koniec smutków-będę pisać, PSZYRZEKAM! Nedługo mam zamiar napisać notkę o nowym konkursie, ale to w tygodniu-weekend mam cały zajęty. Ale OBIECUJĘ, że napisze tą notkę o konkursie. I nie tylko :)

Chciałam napisać o zmianach na msp.

1. Koła fortuny:
(Poniewarz koła fortuny mi się nie załadowały, screen pochodzi z internetu.
Adres bloga z którego jest zdjęcie: siostrucha0508.blogspot.com)

Przyznam-zmiana była niepotrzebna. Znaczek ''sc'' przed każdą cyfrą nie wygląda za ładnie. Cyfry w kołach zresztą też...

2. Świnka skarbonka
Świnka skarbonka jest dostępna dla moviestars bez statusu VIP. Można tam zbierać bonusy, które otrzymują tylko osoby z tym statsem. Przyznam, że to całkiem dobra zmiana. Niestety, nie wszyscy mogą w końcu tego Vip-a kupić. Ale co zrobić :/

W dodatku ostatnio moviestarplanet obchodziło swoje urodziny. Już piąte :o

Od moderatorów dostalimy prezent:
Ehh... modzi :/ nie można było wymyśleć czegoś innego?
Moja Lili272 już ma takie coś ;-; na które urodziny ostatnio dostawaliśmy takie coś?
Pod koniec 2011 czy 2012? :/

To wszystko, jeśli chodzi o dzisiejszy post. Muszę kończyć, ale nie martwcie się -wrócę.
Jeśli zdąże, jutro bedzie post jeśli nie-w tygodniu. Ale będzie :)

Marta :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz