poniedziałek, 27 października 2014

Nowy konkurs

Hej

Przepraszam, że od środy nie pisałam postów. Teraz będę miała na to trochę więcej czasu, więc szykujcie się ;)

Dzisiaj chciałabym omówić nowy konkurs. Nazywa się po prostu ''Halloween''
   Właściwie każda gra organizuje teraz coś związanego z halloween-czy to loterię, czy event, czy coś jeszcze innego. Osobiście to wszystko mnie nie ''jara''.

Ale zacznijmy już oceniać konkurs ;)

Ubrania:





 Aż pięć stron! Nie spodziewałam się, dawno tyle nie było. Ubrania mi się nie podobają, jednak są halloweenowe, więc źle nie mogę ich ocenić, ponieważ pasują do tematu konkursu. Nie wiem, czy coś kupię.

Ocena: 9,5/10

Tła:


Modzi się postarali-możemy wybierać spośród dwóch teł, zupełnie różnych, w dodatku obydwa są nie-vip. Moim zdaniem cena za pierwsze jest nieco wygórowana, zresztą drugie bardziej mi się podoba.

Ocena: 9,5/10

Animacje:
Tu jest już chyba trochę gorzej, chociarz.. pasują do konkursu. Ceny też nie najgorse, chociaż... 950 sc za animacje, która jest właściwie tylko Model Pose z dodanymi do movie star skrzydełkami nietoperza...

Ocena: 8/10

Rzeczy:
Nie podobają mi się, ale jest to konkurs halloweenowy, więc właściwie nic dodać, nic ująć, mogą być.

Ocena: 10/10

Razem: 37/40

Bardzo wysoka nota. Wychodzi 5. Szczerze? Nie spodziewałam się. To nie jest temat dla mnie, więc musiałam dawać wyrzsze oceny.

To jeszcze nie koniec na dzisiaj-dodam jeszcze krótki post o konkursie na komentatora tygodnia. :)

Marta



1 komentarz:

  1. Oni się postarali, ale mogli by się postarać w sprawie kratek.

    OdpowiedzUsuń