niedziela, 27 lipca 2014

Zmiana szablonu+Jestem xD

Hejka ;)
Wróciłam ;3 A więc, zacznę pisać posty, a mam nadzieje, że będzie ich wiele.
Postaram się też zacząć pisać o tym, co dzieje się na msp-wcześniej pisałam tylko o samych zmianach, nic innego. A więc, posty, które (narazie, bo będzie ich więcej) napisać:
-Opis najnowszego konkursu
-Post o ''wojnie'' między Babcią Lidią a Angie
-Instrukcja, jak zrobić przeźroczysty nagłówek
-''Stylizacje''/Looka

I na pewno coś więcej ;)

Pracuje również nad nowym wystrojem bloga. Jaki będzie? Taki, na którego zagłosowało mniej osób niż na ''nesquikowy'' czyli fioletowo-biały. Mam jakieś problemy z edycją menu, więc teraz po prostu zmienię jego kolor, a potem zmienię takie zwykłe na rozsuwane.

Musze kończyć, nie mam dzisiaj zbyt dużo czasu :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz