niedziela, 20 lipca 2014

Taka jakaś rozmowa...

Hejka
 Może niektórzy pamiętają, może nie, ale miałam kiedyś taki post o 'schackowanym' gościu, który napisał posta na forum. Było to jakiś czas temu, no cóż. Jakiś czas puźniej ten sam gościu do mnie napisał. o.0 Jak mnie wyszukał? Pewnie przez wyszukiwarke-nie pisałam nic pod jego postem... Prubuje nie pisać o hackerach, i pisać nie będę, ale tym się podzielić musiałam xD

Nie jest to chyba cała rozmowa (bloknełam gościa xD ) poniewarz coś tam napisał jeszcze że ''Jesteś Marrysiu'' (?) itd. Dziwne o.0 I co by tu jeszcze napisać? A więc, wpisałam sobie w wyszukiwarke znaj to, co napisał, i nic, hahaha. :)

Dziwny post ;x

I jakby co, to wyjeżdżam we wtorek do Gdańska, i nie bedzie mnie do soboty. Chętnie bym dała kogoś do pisania postów, ale chyba nie mam kogo... spytam sie kilku osobom i zobaczymy ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz