wtorek, 29 lipca 2014

Loteria blogowa!

Hejka ;)

Postanowiłam stworzyć mini-loterię blogową, w  której oczywiście będą do wygrania rzeczy xD


Wiem, nagrody niezbyt wartościowe, ale to pierwsza taka loteria, w dodatku starałam się wybierać rzeczy nie-vip, żeby każdy mógł grać ;)

Co trzeba zrobić, aby zagrać?

Wystarczy napisać w komentarzu numerek od 1 do 100 (sprawdzajcie zawsze, czy numerek już nie został przez kogoś wpisany-takie zgłoszenia nie będą brane pod uwagę :(

Napiszcie przy okazji, jakie rzeczy już macie. Nie biorę pod uwagi czegoś takiego jak ''Mam nerdy'' czy ''mam flagi'' bo raczej nikt wszystkich flag nie posiada, a już wogóle nie wszystkich kolorów nerdsów!

Kiedy ubiera się wystarczająca liczba komentarzy, rozlosuje numerki i rodziele nagrody :)

Rozdam również nagrodę pocieszenia w postaci obejrzenia 10 filmów i autografu ;)

Mam nadzieje, że zasady niezbyt skomplikowane ;)

1 komentarz: