wtorek, 29 lipca 2014

Nowy konkurs-Retro Carnival

Hejka
Jak wicecie, na msp zawitał w czwartek nowy konkurs. A więc ten post będzie go właśnie dotyczył xD
Przy okazji 'poddan go ocenie' :)
(Przepraszam, że pierwsza movie star nie ma oczu. Jakiś błąd o.O)

Obrazek-jak każdy obrazek. Konkurs przypomina trochę ''Rockin Retro'', w którym doszło dużo unikatów. I jest podobny również i pod innym względem, ale to napisze pod koniec :)

Ubrania:

Dla dziewczyn:

Dla chłopców:
Ehh.. i znowu moderatorzy zaniedbują chłopaków -.- Jedna strona, na serio?
Ogólnie ubrania-nie najlepsze. Polecam osobom robiącym konto babci xD
Da się znaleźć coś dla siebie, ale ogólnie tak sobie :/
 
   4/10 pkt

Tła:

Szału nie ma, bardziej podoba mi się tło dla VIP. Widziałam jednak o wiele gorsze tła.

6/10 pkt

Animacje:

Jakieś specjalnie wyjątkowe nie są, ale mogą być przydatne. Mnie osobiście nieco wkurza cena, ale dobrze, że większość animek jest nie-vip. :)

8/10 pkt

Rzeczy do pokoju:


Na tym dziale chyba zawiodłam się najbardziej :/ Dziwne, dziwne i jeszcze raz dziwne :(
  Nic nie kupie niestety. Popcorn jeszcze ujdzie, ale te budki.. ble :s

2/10 pkt

Ogólna ocena:

20/40 pkt

W szkolnym ocenianiu-trójka. Konkurs nie najgorszy, ale widziałam leprze, niestety. :(

A teraz to, o czym napisałam na początku-coś, co się wiąże z konkursem ''Rockin Retro''.

Pewno znacie Samanthe(extra) z Castingu. Już o niej pisałam pamiętnego posta o usuniętych animkach xD

I ta samantha ma takie spodenki...

Które przywrócono z najnowszym konkursem!

A Wam, podoba się konkurs?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz