poniedziałek, 28 lipca 2014

Rok konta Marrys+Nowy szablon bloga ;)

Hejka ;)

Pewno zauważyliście, że zmienił się nieco wystrój bloga ;)
Chyba musze jeszcze popracować nad nagłówkiem, ale ogólnie mi się podoba ;)

Przy okazji dzisiaj mija okrągły rok, od kiedy założyłam konoto Marrys :o
 Przez ten rok bardzo dużo się wydarzyło, ale przede wszystkim dziękuję Wam-osobom, które wchodziły na tego bloga, które wstawiały komentarze i polecały moją małą stronke ;)


Licznik odwiedzin lata jak szalony, a liczba zagłosowań na ankicie to po prostu xD Kiedy pisałam tego posta w czerwcu, było ok.30 kilka zagłosować, jakiś czas temu 50, a teraz 63! Albo to jakiś błąd, albo mojego bloga odwiedziło aż tak duzo osób!

Postu dzisiaj nie będzie, nie mam zbyt dużo czasu. Czekajcie jednak na przynajmniej dwa ciekawe posty jutro, oraz na nowe, rozsuwane menu (czy jak to sie pisze xD)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz