wtorek, 1 kwietnia 2014

Kolaże z MSP ^.^

Siemka *.*
            Pomyślałam sb, że może fajnie by było robić kolaże. Nie tylko dla siebie, ale też innych osób. Jeżeli hcecie, żebym zrobiła Wam taki kolaż, po prostu piszcie :)
      Wydaje mi sie, że zrobię posta, w którym wytłumacze co i jak.
  A tu narazie wyniki mojej wcześniejszej pracy (nie są może najleprze, ale tylko pokazuje, jak to może wyglądać)
        Mam nadzieję,  że sie podobają :) 
                No to już chyba tyle na dzisiaj.. ;/ 
Hciałabym jeszcze przypomnieć, że trwa sonda.. no na to, na jaki kolor mam zmienić paski (tło bloga)
    Na razie mam 3 głosy, a to moim zdaniem trochę za mało, żebym mogła podjąć decyzję, więc głosujcie!! 
        I poprosiłabym jeszczę osobę, która zaznaczyła opcję ostatnią, o napisanie jakie mogłyby być te kolory w komentarzu. Bardzo by mi to pomogło :)

Marrys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz