czwartek, 27 marca 2014

Profil msp na kompie *-*

free polls online
pan style="color: orange;">Hejka :)
           Już się wszyscy niepokoicie, kiedy będą następne posty, ale na to trudno odpowiedzieć :(
 Nie mam zbyt wielu pomysłów, nikt ciekawy do mnie nie pisze a i na samym msp nie zaszły, ani nie zapowiada się na jakieś zmiany. Ale nie marwcie się, bloga będe prowadzić dalej ;)
 
  Pewnie wszyscy kojażycie MovieStarPlanet-po prostu użytkownika, który jest jakby..msp xD
     I niestety nie można na niego kliknąć ;__;
  MovieStarPlanet pisze do cb, kiedy np. kogoś zgłosiłeś i moderatorzy to zauważyli.
    No więc ja zgłosiłam dziewczyne, co wciskała ludziom darmowego vipa, i dostałam taką wiadomość.
  Na komórkach można zobaczyć profil MovieStarPlanet, niestety na kompach nie.
          Ale mi się udało \(^-^)/
                                                            (przepraszam za głowy)
Taaa-daamm ;3
Jak widzicie, ma znaczek ''Moderator'', nieczynne interakcje, oraz szare znaczki VIP i judge.



No i jeszcze.. wydaje mi się, że zmiana koloru pasków na zielono-żółty, nie była zbyt dobrym pomysłem, więc wydaje mi sie, że powinnam to zmienić. Na dole macie sonde, byłabym wdzięczna gdybyście zagłosowali i mi pomogli :) 
   Miło by było też podać kolory które mogłabym użyć ;)


Marrys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz