czwartek, 3 kwietnia 2014

Sonda-szablon bloga :)

Siemanko ;3
     Mimo, że mam dopiero 4 głosy na ankiecie (i prawdopodobnie ta liczba się nie powiększy) postanowiłam pokazac, na jakie kolory mogłabym zrobić bloga. Kierowałam się sondą, a właściwie tymi jej punktami, na które ktoś zagłosował-czyli na kolory lodów, kolory pastelowe i na inne kolory. Z tym ostatnim niestety nie wiem, o jaki kolor czy kolory tej osobie chodziło, więc wymyśliłam swoje.

1) Pastelowe kolory
Myślałam nad czymś takim ;)

2) Kolory np. lodów
(Na górze jest biały)
   To mi przyszło do głowy, kiedy zobaczyłam dziewczynę z naszej klasy jedzącą lody Nesquik xD

3) Inne
(Na górze jest biały)
      Moim zdaniem fioletowy i biały pasują do sb ^.^

                              Jeżeli wpadły Wam do głowy jeszcze inne pary kolorów, piszcie śmiało :) Każdy pomysł będe brała pod uwagę, i mam nadzieję, że mi pomożecie ;)



Marrys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz