czwartek, 3 kwietnia 2014

Claus przemówił?!

Hejka, po raz drugi xD 
             
       Tym razem pościk, na który (mam nadzieję) czekaliście xD
  Bo wydaje mi się ciekawy ;)
 
   Tak więc... chciałam wreszcie napisać posta o Clausie-założycielu msp. Napisałam takiego posta na starym blogu z Werką. Poniewarz został usunięty, nie mogłam tak po prostu wejść na bloga i skopiować mój stary post. Więc poszłam sprawdzić, co u Clausa *.*
    Normalnie jego profil wygląda tak:
Jak widzicie, nie ma nic w CTR...
A teraz...

BOOOM!!!

Ok, Claus mówi po polsku \(^.^)/ 
   Najwyraźniej wszedł na konto, alby przetestować cenzurę xD
A teraz coś, co mogliście, albo nie mogliście zauważyć, będąc na profku Clausa.
Otórz to, że ma... dziewczynę!!
  ''Widać'' to dopiero po otwarciu jego profilu.
   No właśnie. Jako dziewczynę ma jakąś mimi756
    Ma trochę dziwny CTR..a jej wszystkie artbooki też dziwnie się nazywają. Są plontaniną liter, tak jak ma w dymku.
   No właśnie.. jej nie widać, aby jej 'partnerem' był Claus! xD

   I oto zagadka o.O
   Ok, ale niektórzy z Was mogą nie wiedzieć, kto to Claus.
Odpowiedź jest bardzo prosta!

Założycielem MSP!

Tak, tak. MSP założył Claus Lykke Jensen! *o*

   Mam nadzieję, że pościk się spodobał :) 

Marrys
 
Bardzo Was prosze, głosujcie na kolor szblony bloga! ;)

8 komentarzy: