poniedziałek, 17 marca 2014

Nowy sklep=nowe funkcje xD

 Siemanko

             Przepraszam, że nie pisałam od dnia kobiet, ale to trudno. W dodatku byłam chora i niezabardzo mogłam siedzieć przed kompem... Teraz mam rekolekcje i mam nadzieję, że będe pisać więcej. Znacznie. 
        Jak już pewnie zauważlyliście, na msp są już nowe sklepy. 
Jest tam jedna nowa funkcja- zaproś przyjaciele na zakupy *.*
       Kiedy jesteś w sklepie, klikasz na znaczek nad moviestar, wybierasz przyjaciela z którym chcesz pujść na zakupy, a potem on może zaakceptować lub odrzucić. 
      Jeśli zaakceptuje, pokazuje sie coś takiego:
   Znajomy widzi, jakie ciuchy chcesz kupić. Jednak kiedy zostaniesz:
-bez sukienki xD
lub
-bez bluzki i spodni/spódnicy
        Proszę bardzo:
Przepraszam za widok xD
             Jeśli któryś z Was jest nieubrany, wtedy go nie widzisz i jest napisane:
-Nieubryny ty (jeśli ty jesteś nieubrany xD )
-Nieubrany np. WERONIKAWERA99
-Nieubrany ty, WERONIKAWERA99

                No to hyba tyle w temecie sklepów.
 
                                               ALE JESZCZE COŚ!!!
Otóż do sklepów wróciło kilka unikatów!
    Tak naprawdę to całkiem dużo- włosy, bluzki, nakrycia głowy i kilka dodatków, np. kły wampira xD
      Dobra, tak naprawdę nie wiedziałam, że były one unikatami. Mam je na jednym z kąt. Z 2011 oczywiście. Jest to bardzo stary unikat, bo od kiedy pamiętam, to był.
  Tym razem przywróconych unikatów jest dużo, z czego naprawdę sie cieszę :)

Marrys


1 komentarz: