niedziela, 23 marca 2014

######-To już jest przesada!

Hej

     Od jakiegoś czasu na msp wprowadzono zamiast '*' '#'. Wielu osobom to się nie podoba, między innymi ze względu na to, że moderatorzy po prostu bezczelnie zakratkowali wiele normalnych słów, np. Imię, nazwy wojewódz (np. wielkopolskie) a do niedawna równierz słowo czekolada.
   Ale to, co mnie ostatnio najbardziej wkurzyło, że

                Zakratkowali mój login!!!!!!!!!!!!!

  Jak się o tym dowiedziałam?
    Najpierw, kiedy weszłam do gry "Ubierz się", jedna dziewczyna chciała napisać, że nie może kupić mojego tatuaża (serduszka na nogę-unikat), a mój login zakratkowano!
 Potem, moja sis chciała mi pomóc w zdobyciu Celeba, więc chciała napisać, żeby dodawano mnie do znajomych. Zobaczcie, co wyskoczyło zmiast tego:
(Na początku napisała to pierwsze) 
  WIDZICIE?!!
    Nie no, to jest po prostu przesada ;___;
  TRZEBA coś z tym zrobić!!!!

Marrys ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz