niedziela, 16 listopada 2014

Star VIP-co to jest?

Hej
 Przepraszam za tak długi czas czekania na posty, ale wiecie-miałam problem z wifi. Okazało się, że coś się stało z internetem sąsiadów-a kiedy on ma coś z internetem, to i my mamy.

Dziś chciałabym napisać o czymś, o czym dowiedziałam się zupełnie niedawno, nie było mnie przecież na msp.

Otórz, jest to Star VIP, czyli nowy pakiet VIP. Przyznam, że zaskoczył mnie nowy VIP. Niecały rok temu dodano trzy pakiety,  kilka miesięcy temu usunięto Super VIP a cenę Vip-a elite obniżono.
 Pakiet ''Star'' kosztuje mniej więcej tyle, co wcześniej 'Elite'. Oferuje on 2 diamenty i 40sc na dzień, 30 autografów na dzień, 4 kręcenie kołem fortuny. Przyznam, że to całkiem dużo, ale nie ma szału.
Tak niedawno tak chwalili vipa elite...
Dziwne jest to, że obok Vipa Star na 3 miesiące i rok są znaczki ''Jury'' i ''Judge''. Czyli przy kupnie innych pakietów tego nie dostaniemy? Nie sądze. Być może to tylko ''chwyt'' aby zakupić droższy pakiet.

Muszę już kończyć, mam nadzieję, że post się spodobał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz