wtorek, 18 listopada 2014

Nowy konkurs

Hej
 Chciałam dzisiaj opisać nowy konkurs :)

 Nazywa się ''Owocomania''

Eh.. ten obrazek mnie zdołował. No bo popaczcie proszę na pierwszą movie star z lewej. Podstawowe włosy? Naprawdę? Chłopak z prawej-nie tylko ma strój tak okropny i nie pasujący do siebie, że szkoda gadać, a jeszcze wykonuje animację z innego tematu... a wogóle, jaką my mamy porę roku? Gratulacje, sądząc po obrazku, to lato, pełne słońce, krótkie spodenki, pomarańcze, świetnie...

No dobrze, rozpocznijmy ocenianie...

Ubrania:


Ubranie również nie przypadły mi do gustu. Z nowych rzeczy podoba mi się tylko arbuzowa sukienka i również arbuzowa czapka. A teraz proszę przenieść wzrok na ostatni z powyższych obrazków. Bluzka i spodenki-moim zdaniem bardzo ładne, jednak mało pasujące do tematu konkursu (jak zresztą większość ubrań) w dodatku pochodzą już z wcześniejszych.

Ocena? No dobrze, niech będzie 4/10..

A teraz drugie włosy ''dodane'' do nowego konkursu. Podstawowe. I ile one kosztują? 500sc?
  Postanowiłam więc sprawdzić, czy słusznie dano takiemu artykułowi cenę pół tysiąca.
Proszę, co o wiele leprzego znalazłam za taką samą cenę: (tylko początek sklepu)





A to tylko te dla osób bez statusu VIP..

Dobrze, zostawmy ten dział i przejdźmy już do teł..

Zostało dodane jedno tło, za cenę 550 sc, dla osób bez VIP-a.
 Świetnie, owocowy wybieg dla modelek czy coś takiego. Takich teł jest mnóstwo, czy naprawdę nie można było wymyślić czegoś leprzego? W dodatku tło bardziej odstarasza, niż zachęca do kupna..

Ocena: 4/10

Animacje:
Tu też, szału nie ma. Animacje z arbuzem-jedynie dla VIP, w dodatku nie są jakieś wyjątkowe. Parasolki.. Animacji z paracolkami jest wiele. Ale mi się podoba tylko jedna-Pretty Parasol. Kurcze, ja uwielbiam tą animację. xD Tylko nie wiem, czy jej nie usuneli..
 Animacja z torebką-ok, tylko nie dla VIP-ów i z trochę zmniejszoną ceną...

Nie wiem, jak podsumować dział z animacjami. Szału nie ma, nie ''tryskają owocami'', a nie-vipy mogą się zadowolić jedynie nieciekawymi animacjami z parasolem..

Ocena: 5/10

Rzeczy:

Już lepiej. Trochę. Drink? Zwiszająca gruszka? już nie będę wymieniać dalej, bo już pewno połowę osób czytających tego posta rozbolała głowa.
 Przedmioty są dość owocowe, tak więc, mogę im dać 6.

Ocena: 6/10

Razem:  19/40

3 z minusem?! Wyszło aż tak dobrze?!

Dobrze, sama w to nie wierzę.. ;-;

Tak więc, nie przedłużając- kończę ten post :)

Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz