sobota, 8 listopada 2014

Sprawa

Hej
Dlaczego ostatnio nie pisałam?
Otórz, mam problemy z naszym domowym wifi. Niby jest, ale strony działają mi strasznie wolno, a gry jak transformice czy msp wogóle mi się nie ładują. Mogę zrobić coś jedynie na telefonie, ale i tak wszystko mi muli i nawet strony na facebooku długo mi się ładują,  nie mówiąc już o pooglądaniu filmu na yt czy sprawdzeniu poczty. Nie możemy nic zabardzo na to poradzić,  więc może mi to wifi działać dopiero za jakiś tydzień, jak narazie po prostu nie mogę dawać postów.
A co z tym konkursem na komentatora tygodnia? Przepraszam, ale go nie będzie. Nagrody są dość duże, a i tak skpmentują cokolwiek jakieś 2 osoby, razem komentarzy będzie 6, a ja dam takie nagrody? Nie mam też tyle czasu i pomysłu, by pisać codziennie o czymś innym, więc nie będzie też pod czym komentować.
Mam nadzieje, że problem z internetem szybko się rozwiąże, bo jak narazie siedzę nad simsami. XD

Muszę kończyć, mam nadzieję, że niedługo napiszę jakiegoś sęsownego posta.
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz