poniedziałek, 1 grudnia 2014

Co nowego na msp+looki konkursowe

Hej
 Niebyło mnie tu kilka dni dlatego, że byłam chora, na internet więc mogłam wchodzić tylko na chwilę.
Tak, tak, nie mogę w każdej chwili usiąść przed komputerem, jak większość z Was. Dlatego więc przez ten czas nie dodałam ani jednoego posta...

Dzisiaj-o tym, co z okazji świąt zaszło na moviestarplanet, dodam również dwa świąteczne, konkursowe looki-czyli stworzone w całości z rzeczy dostępnych w danym temacie.

1. Nowości na msp

 Zbliża się zima, więc zmienił się wygląd miasta filmów-jest teraz świąteczny.
Dodano również kalendarz adwentowy. Wygląda tak samo, jak w zeszłym roku, i chyba dwa lata temu.
2. Looki

Już bym pewnie nie zdążyła zrobić opisu konkursu(jeśli będzie przedłużony na dwa tygodnie, to zrobię), więc postanowiłam zrobić dwa looki-dla chłopaka i dziewczyny.

Przyznam, że jestem całkiem zadowolana z efektu, cena za look-również niewysoka. Nie jestem przekonana co do butów, ale innych po prostu nie ma.
 Rozjaśniłam trochę kolory sukienki-wcześniejsze wydawały mi się być trochę za ciemne.

 Ehh...
   To mój pierwszy strój dla chłopaka. Szczerze? nie ma szału, nie lubię takiego stylu, ale reszta bluzek to sweterki, t-shert z bałwankiem i kurtki. Dodatków też nie ma niewiadomo ile, a buty to po prostu masakra.. Przeba zrobić coś z tym, że wysokie buty+długie spodnie=coś nienaturalnego. To tak, jakby do długi spodni chodziło się w sanadałach, a do wysokich, zimowych butów zakładano krótkie spodenki. Z tego looku jestem więc trochę mniej zadowolona, ale zbyt dużogo pola do popisu niestety nie miałam.

Narazie kończę post..

Marrys :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz