piątek, 5 grudnia 2014

Adwentowa loteria

Witajcie
  Znowu dopadła mnie choroba, a właściwie to diagnoza pani doktor, u której byłam, i zadecydowała ona o powrocie do siedzenia w domu. Jak pewno wszyscy zauważyli, zmienił się szblon bloga na bardziej świąteczny. Może zrobiłam go zbyt szybko, ale przynajmniej trochę na blogu pobędzie.

 Tym razem znowu moja wyobraźnia zaszalała i postanowiłam zrobić loterię adwentową. Mniej-więcej codziennie (będzie to wynikało od ilości zgłaszających się osób) będę wrzucać posta o informacji, kto wygrał wcześniejszą loterię, oraz co będzie morzna wygrać w następnej.

Tak więc, dzisiaj do wygrania reniferowa czapka w kolorze biało-czarnym (lub do uzgodnienia).

Osoby losowane będę na stronie losowe.pl

Oczywiście zgłaszacie się pod tym postem. :)

Życzę powodzenia. :)

(Tak, tak, moja wyobraźnia znowu zaszalała i stworzyła logo do podpisywania się. Szczerze? Efekt końcowy mi się podoba. Robię również loga dla innych, więc, kto chce, niech pisze :D )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz