niedziela, 9 lutego 2014

Evil-którz to taki *o*

 Hejka ;3

            Pszepraszam, że nie pisałam, nie miałam weny xD
Dzisiaj notka to Evilu.
Kto to taki?
To podobno hacker. Ja w hackerów nie wierzę, ale już o nim słyszałam. W dodatku dziś podobno kogoś schackował. Taki oto pościk widziałam dzis na forum:
         Czy ten facio naprawde jest schackowany to ja nie wiem.. ;x

      W dodatku wczoraj widziałam na forum post Ineski..jeśli nie wiecie, kto to jest, to wam powiem.
-Ineska to dziewczyna xD
-Kocha się w Karolu
-Jest hackerką
              Zbyt dużo o niej nie wiem, ale morzecie wpisać w google i się dowiecie. ;)
 Hciałabym was jeszcze poimformować, że pracuję nad gazetką wix. Będzie ona o msp i będe ją publikować na blogu. Jeśli się uporam przed walentynkami, to 1 numer będzie o walentynkach, a jeśli nie-o Starym MSP <3. Trzymajcie kciuki, żeby mi się udało ;3

Marrys

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki! A będą tam jakieś wywiady?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, będą. W numerze o Starym MSP chciałabym przeprowadzić wywiad z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń