środa, 26 lutego 2014

1000 wejść!

Hejka ;)


          Bardzo przepraszam, że nie pisałam. prawie 2 tygodnie :(( Wiecie jak to jest.. szkoła, szkoła, szkoła.. ale postaram się niedługo napisać jakiś ciekawy post, nie martwcie sie ;)

     Zaczełam pracować również nad 1 numerem mojej gazetki WIX, i mam nadzieję, że będziecie zadowaleni.. premiera już niedługo! ^^

 Ale teraz hciałabym was poimformować, że wczoraj wchodze na  bloga i co widze...?

            Bardzo dziękuje za to 1000 wejść :)

Cięszę się, że ktoś wchodzi na tego bloga, komentuje go, a może nawet regularnie czytuje xD

               Bo to dzięki takim właśnie osobą jeszcze pisze tego bloga <3

Marrys
                             

3 komentarze:

  1. A mnie tu nie ma -.- Regularnie tu przecież włażę/wchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, po prostu nie mam cię w znaj, a osoby wybrałam losowo

    OdpowiedzUsuń