czwartek, 13 sierpnia 2015

Marta wróciła i szuka redaktorów (znowu)

Hej.
 Nie, ten nagłówek mi nie wyszedł.
 Wcale.
 Meehh..

  Dobrze, ale lepiej nie zaczynać posta od narzekania.
Marta znowu wpadła na cudowny pomysł zrobienia konkursu na redaktora.
Miejmy nadzieję, że wypali.

Tak więc, cytując ze wcześniejszego posta o tym samym temacie:

 Ponieważ nie oczekuję niewiadomo ilu zgłoszeń, przyjmę każdą osobę, która się zgłosi. Od redaktorów nie wymagam naprawdę wiele, jednak wolałabym, żeby osoba zgłaszająca się:
  • miała powyżej 11 lat
  • pisała posty minimalnie 1-2 razy w tygodniu
  • pisała posty były rozwinięte, ze wstępem, rozwinięciem i zakończeniem
  • nie popełniała większych błędów gramatycznych (oczywiście literówki czy drobne błędy są dozwolone, jednak pisanie tak jak ja kiedyś najlepsze nie jest ;-;)
  • była kulturalna wobec czytelników i redaktorów, radzę nie przeklinać w postach oraz nie przesadzać z humorem i ''buźkami''      
Każdy redaktor może stworzyć własną serię, którą będzie publikował.

 Wydaje mi się, że nie wymagam zbyt wiele.. prawda?
Mam nadzieję, że jednak ktoś się zgłosi. Najlepiej na tym moim blogu się niestety nie dzieję, a przynajmniej 1-2 redaktorki mogłyby zmienić tą sytuacje.

Jeżeli jesteście zainteresowani, proszę, zgłoście się w komentarzach/na msp. :)

Postaram się napisać post w sobotę, a narazie- do zobaczenia.

Marta.

8 komentarzy:

  1. Hej nazywam się Wera i mam 11 lat.Moim hobby jest taniec. Na Msp posiadam konto o nazwie lencia5421. Posty pojawiałybysię w wakacje 2 lub 3 razy tygodniowo. Tylko od jutra do 24 sierpnia nie było by odemnie postów. Z racji,że lecę do Paryża. Posty myślę,że piszę długie i napewno się dostosuje żeby w moich postach pojawiało się wstęp,rozwinięcie i zakończenie. Nie popełniam dużych błędów w gramatyce. Jestem kurturalną dziewczyną i nie będę przeklinać w moich postach.

    Gdyby się przydało podaje swój email: werusiowtyblog1@gmail.com

    Mam nadzieję że jakoś pomogę.

    Wera Pantera

    P.s Pisałam to wrzystko z telefonu(:

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, jestem Ola, mam 11 lat. Moim hobby jest granie na gitarze, śpiew, podróżowanie oraz pisanie. Prowadziłam już bloga na pingerze, niedawno zaczęłam przygodę z blogspotem. Nie zdarzyło mi się popełnić błędu ortograficznego czy gramatycznego, uważam, że moje posty są w miarę dobre. Jakby co jestem na telefonie ;]
    ~CynamoneQQ (która niedługo bd miała inną nazwę)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie dwanaście wiosen temu na świat przyszła maleńka dziewczynka, której rodzice dali na imię Karolina. Miała ona z początku jasne, blond włosy i brązowe oczy, jednak później stała się długowłosą brunetką o jasnej karnacji. Mój wzrost sięga do 152 cm, głównie przez to, że mam bardzo długie nogi. Generalnie jestem miła, ale trzymam ludzi na dystans. Moim hobby jest przedewszystkim pływanie oraz blogowanie. Nie miałam styczności z żadnym blogiem, jednak czytam je już od ok. 2 lat, więc doświadczenie mam. Problemów z interpunkcją i ortografią nie miewam, jednak literówki niekiedy wpadną mi w słowo. Emotikonów nie nadużywam, a notki zawsze piszę z humorem, aby nie były nudne. Posty pisałabym 2 - 6 razy w tygodniu, to wszysyko zależy już od nauczycieli z mojej szkoły. Na naszej różowej planecie kryję się pod nazwą AAmethystowa. Myślę, że spełniam twoje warunkk.Dodam jeszcze mój Gmail:
    Karolina.love21@gmail.com
    ~Angelica Amethystowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Aamethystowa , nie jesteś tutaj po to żeby wypominać im błędy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog :). Zapraszam na mojego: http://kochamietowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń